Thursday, December 18, 2008

Rasa tenang

Sejak dua menjak ni.... mcm2 hal & mslh yg melanda diri.... hal kerja & hal rumahtangga.. 2 perkara yg terlalu berbeza & berat betoi untuk ditanggung. Cuma ap yg perlu dilalukan.... kita jgn sesekali mencampuk adukkan kedua2nya sekali.. perlu pandai membahagikan maslh mengikut keadaan. masalah itu masalah ini.... terlalu BERAT DAN SUKAR UNTUK DILUAHKAN... biarlah kutanggung sendiri. Hanya aku, dia & Yang Maha Esa sahaja yang mengetahui segalanya.
Aku x mampu utk luahkan kepda semua... hanya sekadar untuk menceritakan ttg ketenangan yg kuhadapi kini.. Namun apa yg terjadi akan aku jadikan pedoman dan iktibar untuk diriku di masa hadapan dan aku akan lebih berhati2 dlm menempuh apa jua rintangannya. Namun kini segalanya telah baik pulih seperti biasa & segala persoalan selama ini telah terlerai & terjawab sudah. Aku rasa sungguh lega & tenang sekarang ini... AMIN segalanya telah baik pulih seperti sediakala.... semoga hidupku kini akan lebih bermakna & ceria bersama suami yang benar2 aku cintai & putera yg amat kusayangi selain menjadi seorang pekerja yang berjaya. AMIN YA RABBAL 'ALAMIN.

3 comments:

Naddiea said...

Sue,awat sedey ni..pasai pa...hang dh okay kaa??

Its me said...

biasa la bro..

kita masih diperingkat belajar kenal antara satu dengan lain...

semua akan berlalu, kebahagian akan muncul juga

SM79 said...

to naddiea... aku dh ok skit la ni.. besa la.. bila ad prob kan... mesti la sedey... la ni aku dh ok dh.. tp bila terkenangkan tu sedeh la jd.. hehhehe

to che-mie... tq msuk bloq sue ni... tq jd atas nasihat awk....