Wednesday, December 21, 2011

Sudah Sahih

Lawak plak title ni... mcm poyo ja... bkn pa sblm ni malu nk war2 risau takut x betoi... tp dh sahih bila dh p klinik.... sblm ni juz check guna pregnancy test ja... 2 line... bila p klinik doktr ckp dlm 9 minggu... kecik g.... tp sekali ni alah teruk la... x penah rasa alah mengandung mcm mana.... rupanya mcm ni noh.... mengandung kt dua2 abg dia... cargas ja... ke sana kemari... x dak langsung morning sickness ka apa ka... mkn semua lalu... yg kali ni x tau nk kata la... klu dia x mau ja makanan tu.. on the spot terkeluaq balik... mula2 hint dia batuk... terus saya kena lari ke toilet... letih betoi... cepat la beransur pulih seperti sedia kala... x larat mcm ni.. anak2 pun saya x peduli... x larat... nk baring ja keja... nk masa lagi la.. x blh lansung.... lipat kain tu kira gagah la sbb duduk kan... nk berdiri lama lengah pinggang...

8 comments:

fham5579 said...

sue camtula symptom kami pregnantkan irfan...rasa mcm ada kt dunia lain....xmau watpa....malas segala...makan kluaq blk...minum pn kluaq blk adakalanya....rasa nk baring ja kan....
sabaq2....x lama dh tu....

iEtaFAkyR@ said...

congrates su! moga2 dpt girl this round. doa byk2 k. ihihihihi. tcare m rest well. :)

coklat~vanilla said...

wahhh!!!! tahniah kak su. ann baru baca ni..

SM79 said...

hanim :
tu la hanim.. nk baring ja rasa... klu dok asing dr mak x pa la... ni dok dgn mak.. kesian plak dia dok ngasuh anak g,... masak g.....

ieta :
Tq ieta... amin... itu yg aku harapkan... minta2 la girls plak... tp nk bt cemana.. klu Allah dh tentukan ak semua boy... redha... hehehe.. kan hanim kan..

ann :
hehehe TQ ann...

Diamilikku said...

vavavavavavava.....

advance dari aku nih..tak leh jadi..haishh la..doakan aku berjangkit ngan hang gak no...:)

aku pun mcm ieta doakan bagi hang dapat girl this time around....amin

SM79 said...

sone :
heheheheh nk tergelak pun ada.. actually ak tak rancang kali ni... rezeki namanya... syukur sgt2... aku doakan pas ni hg plak noh... TQ la doakan girls utk aku.. teringin sgt2... sbb aku rasa last dh kot kali ni... :)

Rizaida Home Bakery said...

salam kak sue...

tahniah...jaga diri baik2..

SM79 said...

zaida :
salam.... heheheh TQ2..... lama kita x jumpa noh....