Wednesday, April 7, 2010

ada sama ker????

Dah terlalu ramai kawan rakan mengatakan "eh anak hg ni potostat abah dia la"..... :) semakin syamim besaq lagi kerap kawan2 kata mcm tu.... (dlm hati ad sedikit cemburu...ngee)
So mama pun godek2 la album Mr Abah yg lama2.. terjumpa la 1 pic ni... agak menarik ni... mmg nmpk cam Syamim.... aduhai.. ptt la ramai yg kata mcm tu....
kdg2 benda dok depan kita x brapa perasan sgt kan....

Mama pun gandingkan 2 pics ni.... lbh kurang la pose tu..... Aah la.... sama.......

So, apa pendapat kalian ttg Mr Muim & Muin Jr ini?????

7 comments:

SUMAIYA ABDUL GHONI said...

ya la...sama gila la... mesti dia rasa cam tgk muka dia sendiri masa kecik2....hihihii..

fham5579 said...

tidak dpt disangkal lagi..kalau hggpa habaq tu gmbq syamim pn org percaya....anak bapakkk

Diamilikku said...

hahahha...mcm aku ngan alesha lah..org kata alesha sejibik aku kan..mcm tu gak syamim..sebijik hubby hang...welll...hehehheeh...

SYAbAR said...

tak jauh beza la dik... lgpun ANAK SAPA....

Mrs SM said...

to maya
mmg syamim rasa tu gmbaq dia.. tp dia tnya gak... bila dia p tngkap gmbaq tang tu.. hahaha

to hanim
tu la no...

to sone
aahh alesha sebijik muka hg... mcm syamim ngan abah dia la..

to kak syabar
aahhh anak sapa lagi kan,.. anak bapa.. tp mama sedih langsung x dak.. :(

AZALINA ABDU RAHAMAN said...

mula2 tgk pic td aku igtkan dua2 gambaq syamim. bila baca mr muim & muim junior baru la tau kata org yg berbeza. dah termaktub dah mmg sama okkay!!

Mrs SM said...

eza tu la pasai.....mmg sama gila... anak abah nk bt gumana.....