Saturday, November 7, 2009

Going 40 weeks

3 days to go... 10 nov ni cukup due date mama (40 weeks)... hai bila la anak mama ni nk keluar lihat dunia... tak sabar rasanya... semakin hari semakin cemas... setakat la ni masih belum ada tanda-tanda sakit nk bersalin... kenapa la mcm ni... anak sulong pun mcm ni jg... smpi minggu ke42 masih tak ada tanda2... induse 4 kali pun x sakit2 juga.. last2 ceaser... tak kan kali ni mcm tu juga kot... mama hanya mampu berdoa dan berserah shj kepada Yang Maha Esa... semoga selamat kedua2nya... cara mana bersalin pun mama redha sja....janji kami berdua selamat...

11 Nov ni last check up di Klinik Kesihatan Kepala Batas... Dr akan bt CTG tuk baby... pastu mgkin akan trus check up dgn Dr pakar @ HSB sja la.... kita tunggu sja la bila mama nk bersalin yer kawan2.......

"Ya Allah Ya Tuhanku... semoga Kau permudahkan hambaMu ini bersalin.. semoga kami berdua selamat sejahtera.. AMIN"

5 comments:

SYAbAR said...

Dah cantik semuanya... tunggu masa saja. Semoga semuanya selamat sejahtera. Amin

AZALINA ABDU RAHAMAN said...

sue aku pun x rasa sakit nak bersalin. tau2 anak 1st water break, yg 2nd lak ada keluar darah sikit. tp still x rasa sakit nak salin. end up kena caesar. aku doakan hang dgn baby selamat semuanya..jgn pikiaq sgt k.

ladylikeme said...

xsampai lagi kot masa dia..xper2 sabar..angah doakan kak sue dan baby selamat yer...

p/s: raya haji nie bleh la melawat kak sue ngan baby..he he he

Naddiea said...

insyaallah selamat semuanya..

ietafakyra said...

sabar sue...mmg penantian tu bukan jiwa terseksa gitu. tapi Allah tahu apa yg direncanakan utk hg adalah yg terbaik. insya allah sampai masanya sume berjalan lancar nanti. rest well beb!