Sunday, January 10, 2010

56 Days

Hari ni telah masuk hari ke-10 bg tahun 2010.. Rasanya belum terlewat utk mama ucapkan Selamat Tahun Baru 2010 kepada semua.. semoga tahun ini akan lebih bermakna dari tahun2 sebelumnya..

Masa berjalan begitu pantas skrg ni...betoi2 tak terasa.. mama & baby pun dh msuk hari ke56.. alhamdulillah kami dua beranak sihat walafiat, tambahan si kecik Syamil semakin 'debom'. Mmg lucky betoi kali ni.. actually mama sepatutnya kena kerja on 15 Jan.. tp ianya jatuh hari Jumaat... patu plak Ahad (17 Jan), cuti umum tuk rakyat Kedah sempena Hari Keputeraan Sultan Kedah... so mama pun msuk off on 18 Jan la... syok2.. sbb tambah 3 hari lagi...

Sempena ini mama nk ucapkan terima kasih kepada saudara mama dr Pahang (Mak Nah & Ain) serta rakan taulan yang sudi melawat mama & baby walau di saat2 kami hampir lepas pantang... To Ina & Erma yg dtg waktu lunch time...To Maya yg dtg on Krismas day bersama family.... To Qamar yang datang jauh dr KL... Thanks for the gifts..

Sehingga hari ini, belum sempat kami bergambar be-4.. Mr Abah plak sllu kena keja mlm semasa mama dlm pantang... & agak bz with part job.. (keja2 welding, sangkar burung & tempahan wau a.k.a layang2)... so mama pun posing ja la ngan kids one day after pantang... hehehe saja suka2 ja...si abang agak pulun bab2 pose ni... mentang2 la si adik x tau pa lg... dia la hero...dok ckp adik x reti senyum ka...hai sabor je la...

7 comments:

ietafakyra said...

wah! bertambah2 lagi cuti hang ek...ishhh jeles i!! aku dah berkarat2 otak ni kena wat keje...huhuhuu

Mrs SM said...

tu la... syiok aku.. cuti ja...
hari2 atoq jadual nk p jln2...

AZALINA ABDU RAHAMAN said...

wey dok umah pun pakai tudung elok2 mcm nak pi bejalan... letih dak dgn 2 hero ni?

Mrs SM said...

ala eza dh nk pose... kena la pakai tudung.. tambah lak nk publish dlm blog ni...satg Mr Abah jeling lak.. hihihi

letih yg amat.. abg cara abg.. adik cara adik.. ni br kecik ni.. klu adik dh besaq x tau la gumana...

d u r a said...

sue, tambah seri aih..

aku suka la baca tang syamim sangat caring kat adik (previous entry). harap anak aku pon mcm tu jugak nnt. tapi syamim mcm dah matured, walaupun masih kecik :)

Mrs SM said...

durra... aku harap2 dia akan kekal mcm tu la... caring smp besaq...

insyaallah anak hg pun cam tu juga nnti... jgn risau.. kita sbg ibu bapa hanya berdoa setiap kebaikan tuk semua anak2 kita di dunia & akhirat.. amin...

麻辣鴨血Maggie said...

徵信社,徵信,徵信,徵信社,外遇,尋人,徵信公司,徵信,抓姦,徵信,徵信社,徵信,抓姦,抓姦,外遇,尋人,徵信公司,徵信,徵信,徵信社,徵信社,徵信,徵信社,徵信,外遇,尋人,徵信公司,徵信社,抓姦,徵信,外遇,徵信社,,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信,徵信社,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,外遇,尋人,徵信公司,徵信,徵信社,徵信社,徵信,錄音,背叛,商標,商標,GPS,離婚