Thursday, January 13, 2011

MEOWWW

Si kecik Syamil ni mmg la tersangat2 suka kucing.... tp kami x bela kucing... tp di rumah tok bebudak ni ada kucing (MIL)... ada 2 ekor kucing dlm sangkar... comei lote.... saya sndiri mmg x suka kucing... tp bila tgk kucing depa ni.. alahan cutenya.... bebudak ni peturun dr Abah depa la.... dlu masa abah bujang... kucing la peneman dia tdoq... masa kami br2 kawin kucing dia meninggal... si abah ni siap nangis & sedih lg... hehehehe...
Masa Syamim dlu x kucing di sekitar rumah.... dia kan athma... alah pd bulu2... dah lama MIL x bela kucing... tp baru2 ni ad org kasi kucing ni kt depa minta bela... tak smp hati plak depa nk tolak... Tp ok ja sbb Syamil x dak alahan pd bulu... Syamil ni x blh tgk binatang.. dia jd geram.... sian kucing ni.. kena cekek ngan dia.. alahai anak mama ni jgn la ganas sgt......

7 comments:

yang jauh di sana said...

dulu aku ngan adik aku ada jgk bela anak kucin...tupon kucin hat mai kat rumah...kucin org buang belakang rumah...mula2 bela sekoq kucin jantan ni...nama dia motmot...kucin pondan...tikus pon dia takut lawak sungguh motmot tu...sekali dia mati accident...lepas tu aku jadi tak suka kucin...tak tau pasai pa...

fham5579 said...

risau tgk dia pegang kucing tu..dia x penyet ka kucing tu...hish geram la tgk syamil ni

SM79 said...

eta..
hahahahaha tu la... aku mmg kurang skit la kucing2 ni.... dia ni ikut abah dia....

hanim..
tu la hanim ooi.... semua benda dia nk penyet mcm tu.... geramm....

fyna said...

alololo..tomey kucen tue..

SM79 said...

TQ fyna.... sgah blog ni....

Naddiea said...

weh comey2..dua2 skali.cute!

SM79 said...

nad...
TQ2 la auntie....